Handelsbetingelser

Hopla Festudlejning
Poppelvej 15A
4700 Næstved
Telefonnr.: 36211631
CVR: 39616424

Booking og betaling

Ved booking indgås en bindende lejeaftale mellem kunden og Hopla Festudlejning.
Lejen dækker en dags leje (24 timer), med levering og afhentning på aftalte tidspunkter.

Betaling sker via:

MobilePay: 13582

Bankoverførsel:
Reg. nr.: 2510
Konto nr.: 9042989298
(Bank: Nordea)

Leje og levering bekræftes først, når betaling er modtaget.
Ved bankoverførsel bedes kunden angive navn og/eller ordrenummer.

Ekstra lejedage og rabat

Ønsker du at leje hoppeborgen i mere end én dag, tilbyder vi følgende rabat:

  • 2 døgn: 50 % af dagsprisen for det ekstra døgn

  • 3 døgn eller mere: 75 % af dagsprisen pr. ekstra døgn

Ekstra lejedage skal aftales på forhånd og afhænger af ledighed.

Levering og afhentning

Vi leverer og afhenter hoppeborge i hele Danmark, undtagen Færøerne og Grønland.

Leveringsvilkår:

  • Gratis levering op til 10 km én vej (40 km samlet tur/retur)

  • Ved længere afstand beregnes fragt som:

    (Afstand × 4 – 40) × 5 kr. pr. km (inkl. moms)

Afstanden måles fra:
Poppelvej 15A, 4700 Næstved
Du kan finde afstanden via Google Maps.

Servicen inkluderer:

  • Levering til døren

  • Opsætning og montering

  • Nedpakning og afhentning

Strøm (alm. 230V) skal være tilgængelig inden for 15 meter fra opsætningsstedet.

Anvendelse og ansvar

Lejer er ansvarlig for hoppeborgen i hele lejeperioden.

  • Hoppeborgen må kun bruges som anvist og under opsyn

  • Der må ikke indtages mad, drikke eller tyggegummi i borgen

  • Skader pga. forkert brug, vejrlig, manglende opsyn eller rengøringssvigt kan medføre erstatningsansvar

Brugs- og sikkerhedsinstruktioner gennemgås ved levering.

Afbestilling

Ved aflysning mindre end 30 dage før lejedatoen faktureres 100 % af fakturaens samlede beløb.
Ved aflysning mere end 30 dage før lejedatoen faktureres 50 % af fakturaens samlede beløb.

Dette gælder uanset årsag, da levering og leje er planlagt i kalenderen og ikke kan genudlejes.

Reklamation og fejl

Hopla Festudlejning leverer udstyr i rengjort, funktionsdygtig og sikker stand.
Eventuelle fejl, mangler eller problemer skal meldes straks ved opsætning.

Skader eller reklamationer modtages ikke efter lejeperiodens afslutning, medmindre der er tale om skjulte fejl.
Ved skader forårsaget af forkert brug, opkræves erstatning.

Persondatapolitik

Vi opbevarer kun oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre bookingen.
Vi behandler dine oplysninger sikkert og i overensstemmelse med gældende GDPR-regler.
Oplysninger videregives aldrig til tredjeparter og slettes, når de ikke længere er relevante.

Klageadgang

Har du spørgsmål eller klager, kan du kontakte os direkte:

📩 hoplafestudlejning@gmail.com
☎️ 36 21 16 31

Kan sagen ikke løses, kan du klage via:

Yderligere Information

For mere information om lejebetingelser, opsætning og sikkerhedsinstruktioner, besøg venligst vores hjemmeside og se den fulde lejevejledning her: Lejebetingelser